Sunday, October 24, 2010

Teori Kematian Michael Jackson Dan Aaliyah - Satu Konspirasi Illuminati?

Pasti ramai yang masih belum sedar bahawa kematian Michael Jackson, raja pop dunia, dan Aaliyah, penyanyi R'n'B terkemuka suatu ketika dahulu merupakan suatu kematian yang dirancang oleh pihak-pihak elit tertentu yang gelisah apabila artis yang dikawal oleh mereka tidak lagi mahu berkerja sama dengan mereka.

Aaliyah album terakhir sebelum kematiannya mempunyai cover album di mana album tersebut berlatar-belakangkan warna merah. Michael Jackson juga mempunyai menggunakan baju warna merah untuk cover album terakhir beliau. Kebiasaannya warna merah bukanlah warna yang bagus. Warna merah digunakan oleh para pihak dan selebriti yang bernaung dengan Illuminati untuk menunjukkan perhubungan dengan pihak Illuminati atau bertindak sebagai korban.

Aaliyah meninggal di dalam kemalangan kapal terbang. Dari sudut saya melihat, Illuminati suka membunuh korban / pengorbanan menggunakan sesuatu yang artis itu mungkin takuti. Michael Jackson takut riwayatnya "berakhir seperti Elvis" iaitu melibatkan penggunaan dadah. Aaliyah juga takut terbang menaiki pesawat dan telah memberitahu ahli keluarganya (termasuk kakaknya) berkali-kali bahawa dia takut terbang menaiki kapal terbang. Dan yang menariknya, ini adalah bagaimana mereka akhirnya meninggal. Wallahualam.

2 comments:

DanieL AdiE said...

wow...wat a cruel world we live kn...

http://danieldeadie.blogspot.com/

Ferr Remy said...

begitulah kenyataan dunia skrg
dimonopoli pihak2 yg ingin menyesatkan =)